نمایندگی چندونه ای

نمایندگی چندونه ای چیست و به چه صورت انجام میشود سوالی است که ذهن طرفداران چندونه ای و این کسب و کار پر سود و صد البته پر از چالش را به خود درگیر میکند. به همین دلیل تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

شرایط نمایندگی چندونه ای چیست؟

قبل از اینکه شرایط نمایندگی چندونه ای را برای شما توضیح دهیم، بهتر است بدانید که نوع نمایندگی خانه سوخاری چندونه ای، فرانچایز است و به هیچ عنوان حق نمایندگی و تابلو نمیفروشد و همواره در تمام این مسیر در کنار شماست. به طور کامل تر یعنی شما با اخذ نمایندگی چندونه ای، عضوی از خانواده بزرگ چندونه ای میشوید.

اگر در مورد فرانچایز اطلاعات کاملی ندارید حتما مقاله فرانچایز چیست را به طور کامل مطالعه بفرمایید.

شرایط نمایندگی چندونه ای :

امکان اخذ نمایندگی در تهران و شهرستان ها برای شما همراهان همیشگی خانه سوخاری چندونه ای فراهم شده و شما میتوانید در این کسب و کار پر سود، با ما شریک باشید.

ما شما را به عنوان عضوی از خانواده، در تمام اسرار و راه و روش خود که در طول زمان با تلاش و تیم حرفه ای و متخصص خود کسب کرده ایم، آشنا میکنیم و برای سود دهی هرچه بیشتر و سریع تر شعبه شما تمام خانواده تلاش خواهند کرد.

برای شروع و ثبت درخواست خود میتوانید از طریق صفحه اخذ نمایندگی در سایت، درخواست خود را ثبت کنید و بعد از آن همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

شعبات چندونه ای

شما میتوانید برای استان محل زندگی خود درخواست نمایندگی چندونه ای ثبت کنید و یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل این فرایند، خرید یا اجاره مکان شعبه است. در این مرحله تیم حرفه ای و متخصص چندونه ای بهترین لوکیشن و بهترین مغازه را با توجه به چهارچوب تصویب شده برند چندونه ای را برای شما انتخاب و در تمام مراحل در کنار شما هستند.

در استان تهران به دلیل تعداد مناطق زیاد آن، تمام شعبات با فاصله از قبل تعریف شده ای که در قوانین چندونه ای نوشته شده است، از هم قرار میگیرند.

متراژ و محیط داخل شعبات باید در چهارچوب قوانین بهداشت و اتحادیه اصناف و در کنار آن باید با قوانین چندونه ای مطابقت داشته باشد، که در این مرحله هم تیم چندونه ای چا به چای شما هستند تا بتوانیم بهترین را برای شما انتخاب کنیم.

قرارداد نمایندگی چندونه ای

قرارداد نمایندگی خانه سوخاری چندونه ای با شما، زیر نظر تیم حقوقی و قضایی مجموعه تنظیم شده است و از تمام جهات به این قرارداد توجه شده است و با امضای طرفین از لحاظ قانونی کاملا معتبر و قابل پیگیری میباشد.

در قرارداد فرانچایز سه عنصر اصلی وجود دارد:

فرانچایزر (Franchisor) کسی است که حق امتیاز برندش را به طرف مقابل می‌بخشد. امتیازدهنده ممکن است یک کسب و کار، یک سازمان یا یک برند باشد.

فرانچایزی (Franchisee) طرف دوم قرارداد است؛ گیرنده یا دریافت‌کننده حق امتیاز، که در مقابل آن متعهد به رعایت قرارداد خواهد شد.

عنصر سوم و در واقع اصلی‌ترین عنصر در فرانچایز، قرارداد اصلی است که طبق مفاد آن دو طرف تعهداتی را می‌پذیرند. این مجوز یا قرارداد را فرانچایز یا فرانشیز می‌گوییم.

از نظر فنی، نام قراردادی که بین طرفین منعقد می‌شود، فرانچایز است؛ اما در حال حاضر این اصطلاح به کل این فرایند اطلاق می‌شود.

سرمایه اولیه مورد نیاز برای نمایندگی چندونه ای

برای آغاز این راه و دریافت نمایندگی از مجموعه خانه سوخاری چندونه ای نیاز به یک سرمایه اولیه دارید که بعد از تماس همکاران ما با شما، با توجه به لوکیشن و استان مورد نظر شما و اینکه ملک مورد نظر را در کدام منطقه اجاره و یا خریداری میکنید، به شما اعلام میشود.

تمام سرمایه ای که به شما اعلام میشود با ریزترین جزییات محاسبه شده و مبلغ نهایی در نظر گرفته شده تا بتوانید با خیال راحت با توجه به بودجه مورد نظرتان، نمایندگی را دریافت کنید.

حق فرانچایز چندونه ای

حق فرانچایز چندونه ای کاملا اصولی و در همان سرمایه اولیه ای که در قدم اول به شما اعلام میشود، در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *