رازهای افزایش فروش |چندونه ای

اگر به دنبال افزایش درآمد رستوران تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا راه های جدیدی رای افزایش درآمد رستورانتان به شما معرفی کنیم!

افزایش درآمد رستوران

افزایش درآمد رستوران یکی از مهم ترین دغدغه های همه رستوران دار ها و یا مدیران فست فود هاست، حالا در این بازار پر رقابت باید برای افزایش درآمد خود چه کارهایی انجام دهید تا بتوانید از دیگران سبقت بگیرید و رستوران و یا فست فود خود را به بالا ترین میزان درآمد برسانید؟

تغییر منو

اگر مدت زمان زیادی است که کار خود را شروع کرده اید و در طول این مدت فقط با یک منو معمولی پیش رفته اید حتما در منو و محصولات غذاییتان تجدید نظر کنید، همه کسب و کارها به آپدیت و به روز رسانی نیاز دارند، حتما به دنبال اضافه کردن محصولات جدید با یک ابتکار منحصر به برندتان باشید تا بتوانید مشتری های بیشتری را به خود جذب کنید.

به طور مثال، فردی که طراح لباس است، هر فصل نمونه کارهای جدید به بازار ارائه میدهد و به دنبال قشر جدیدی از جامعه هدف خود میگردد.

تغییر روش فروش

روش فروش خود را تغییر دهید، امروزه اپلیکیشن هایی طراحی شده برای فروش غیر حضوری، شما باید خود را به روز کرده و حتما از این روش برای افزایش فروش غیر حضوری خود استفاده کنید.

استفاده از نرم افزار هایی که به ثبت سفارش و سرعت آماده شدن غذا کمک میکند را فراموش نکنید. با توجه به زندگی های امروزی افراد دیگر بیشتر از یه حدی برای تحویل غذا صبر نمیکنند و به عبارتی عجله مردم بیشتر شده است، بنابراین با افزایش سرعت در سفارش گیری و آماده سازی غذا مشتری های بیشتری به خود جذب میکنید.

افزایش درآمد رستوران | چندونه ای

قیمت گذاری

یک روش دیگر برای افزایش درآمد رستوران، قیمت گذاری مناسب است، برای قیمت گذاری تمام جوانب را بسنجید و از اعداد فرد استفاده کنید، به دلیل روانشناسی افراد به عدد های فرد بیشتر جذب میشوند.

تبلیغات

امروزه تبلیغات برای شناسایی رستوران و فست فود شما بسیار بسیار موثر و تاثیرگذار است، در این بازار پر رقابت باید خود را به صورت گسترده ای به جامعه هدف خود معرفی کنید

یکی از راه های تبلیغات در بازار اغذیه، بلاگرهای غذا در اینستاگرام هستند که با بازدهی قابل توجهی و صدالبته با دستمزدهای چشمگیری فعالیت دارند.

هزینه برای تبلیغات درست و هدفمند هرچند زیاد اما تاثیرگذار است، بنابراین تبلیغات را دست کم نگیرید.

برندسازی

یک راه دیگر برای افزایش درآمد رستوران، برای قدرت بخشیدن به رستوران و یا فست فود قدرت برندینگ را دست کم نگیرید و چه بسا که برای شروع فعالیت در این بازار پیشنهاد ما به شما ، اخذ نمایندگی از برندهای مطرح است.

به طور مثال شما میتوانید از بهترین مرغ سوخاری تهران که به طور تخصصی فقط مرغ سوخاری با طعم و کیفیت عالی به مردم ارائه میدهد و با برند چندونه ای در تمام مناطق تهران در حال فعالیت است.

خانه سوخاری چندونه ای با دادن فرانچایز به افراد، در طول این مسیر همیشه با تیم تخصصی در تمام زمینه ها همراه شماست، و از روز عقد قرارداد شما را به عنوان عضوی از خانواده بزرگ چندونه ای میداند و دلسوزانه با متخصصین و مشاورین خود در این مسیر پر فراز و نشیب در کنار شماست.

افزایش درآمد رستوران | چندونه ای

تخفیف

قدرت تخفیف و کمپین های فروش را هرگز فراموش نکنید. شما میتوانید از تخفیفات دوره ای و تخفیفات مناسبتی استفاده کنید که در یک مقطع فروش خود را افزایش و تعداد افراد بیشتری را با محصولات خود آشنا کنید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

با توجه به زندگی های امروزی و درصد زمان زیادی که افراد در شبکه های اجتماعی به سر میبرند را در نظر بگیرید و برای بهتر شناخته شدن و افزایش درآمد رستوران و یا فست فود خود، فعالیتتان را شروع کنید و محصولاتتان را در این شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام به مخاطبین معرفی کنید.

مطمئن باشید که با یک برنامه خوب و استفاده از یک متخصص کاربلد در این زمینه حتما همانی میشود که شما میخواهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *